Linea zincata

Cù u sviluppu continuu di a tecnulugia, e linee zincate in l'ultimi anni hà un novu sviluppu, Linea zincata l'emergenza di un sistema di recuperu di calore di scaricu, è in alcune linee di produzione.
Forno di ricottura cù striscia di riscaldamentu indirettu di tubu radiante, u combustibile brusgiatu da u tubu radiante brucia generatu dopu à u gasu di combustione da a fine di u tubu radiante da u scambiatore di calore d'aria dopu a scarica, sta volta ci hè sempre un gas di combustione à alta temperatura, cù assai calore. Linea zincata Per uttene pienu l'energia termica, cumbinata cù u cunsumu energeticu di tutta l'unità, in u sistema di scaricu di u fornu nantu à u pipeline scambiatore di calore d'aria addizionale è scambiatore di calore d'acqua calda, rispettivamente, Linea galvanizzata per pulizia di strisce, spegnimentu di l'acqua , Aria calda passivata Asciugate è riscaldate a sezione di pulizia di a liscivia. Attraversu a recuperazione di u calore di i gasi di combustione, pò riduce tutta a linea per pulisce è asciugà u riscaldamentu di vapore o di consumu di elettricità, riduce i costi di produzione, riducendu e emissioni energetiche
U spessore hè ancu riduttu à u spessore necessariu per a materia prima zincata. Linea galvanizata U laminatu à freddo hè u più cumunu mulinu di laminazione reversibile à unu stand è a linea di produzione di laminazione cuntinua à freddo. In un unicu stand laminatu reversibile nantu à un laminatu nantu à un laminatu parechje volte, affinchì u spessore di a striscia d'acciaiu s'assottiglia gradualmente. In a linea di produzione continua di laminazione à fretu, a striscia d'acciaiu hè stata rotulata in continuu à u spessore desideratu attraversu un inseme di parechji laminati.
Zincatura: a zincatura hè una bobina laminata à caldu, prucessu di trattamentu di a superficie di a bobina laminata à freddo. U più cumunu hè u fretu avà
Lamina zincata laminata, a materia prima dopu u laminatu à caldu dopu à a salameria è a trasfurmazioni à rotulu à fretu. Cusì u spessore hè chjucu, è a superficia hè più liscia, per adattassi à a maiò parte di l'usi. Linea galvanizata Ma cù u sviluppu di a tecnulugia ecunomica, parechje occasioni anu bisognu di una lamiera zincata spessa. Se i requisiti di superficie ùn sò micca alti, pudete aduprà direttamente una piastra laminata à caldu per zincà. U spissore di u fogliu galvanizatu laminatu à caldu hè generalmente 2-4mm, a larghezza di 1000-1600mm, è a zona di copertura di u fogliu galvanizatu laminatu à fretu ùn hè micca troppu grande, cusì l'intercambiabilità ùn hè micca troppu forte.
Immersione di u prucessu di zincatura inseme, Linea zincata in a listessa linea di pruduzzione nantu à a produzzione di dui prucessi, micca solu salvà u prucessu, ma ancu per pruduce un fogliu galvanizatu di migliore qualità, Linea zincata chì hè un metudu di ricottura in linea, chjamatu u metudu Senjimir U fornu di riscaldamentu à filu Sengmiri hà dui cumpunenti separati, chì sò riscaldati à 450 ° C in un fornu à gasu ossidatu per rimuovere u grassu da a superficie di a striscia è a superficie di a striscia d'acciaio hè ossidata. E dopu l'acciaiu in u fornu di riduzzione per continuà à scaldà à 700-800 ℃, per cumplettà a ricottura di ricristallizazione, riducendu u gasu di decomposizione ammoniaca di u fornu per ripristinà a superficie di u film di ossidu è impedisce ulteriore ossidazione di l'acciaiu. Infine, a linea galvanizzata a striscia d'acciaio hè raffreddata à 480 ° C è in u vasu di zincu. A furmazione di a tecnulugia di zincatura à caldu hè a basa di a tecnulugia moderna di zincatura à caldu, perchè a larghezza di u pruduttu righjunghji 1m è a velocità di a linea di produzione righjunghji 90m / min. A superficia di l'acciaiu ùn utilizeghja più additivi, è a temperatura è a suluzione di zincu consistente, Linea zincata in modu chì a temperatura di u vasu di zincu, faciule da cuntrullà a quantità di alluminiu, un aumentu sostanziale di a qualità di u pruduttu.


Tempu di pubblicazione: Ott-21-2020